Dag 3 Etretat - Reisverslag uit Étretat, Frankrijk van Hans Korff - WaarBenJij.nu Dag 3 Etretat - Reisverslag uit Étretat, Frankrijk van Hans Korff - WaarBenJij.nu

Dag 3 Etretat

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

10 September 2015 | Frankrijk, Étretat

Vandaag stond het verkennen van Etretat op het programma. Er waren twee krijtrotsen die wij op wilden. Een kon met een treintje en de ander moest echt beklommen worden. Beiden hebben we gedaan en genoten van een schitterend uitzicht. De kappel op een van de twee was helaas niet open en konden wij deze dus niet van binnen zien. Wel een hele grote bunker gezien die deel uitmaakt van de zogenaamde atlantic wall in WO2. Na de tweede rots daadwerkelijk beklommen te hebben was het tijd voor ontspanning. De zon scheen volop en het strand lonkte. Eerst een heerlijk crêpe gegeten en daarna en mooi plekje aan het strand gezocht. De hele middag heerlijk in de zon gelegen en om 5 uur was het tijd voor een afzakkertje. Echt genieten hoor vooral met als toetje van de dag een heerlijk diner van vis en eend. Het was weer een top dag. Morgen richting Caen en jullie gaan het weer lezen.

• 10 September 2015 - 09:46

Hanneke:

Goed bezig!! Een afwisseling van inspanning en ontspanning! Daarna lekker relaxen op het strand is natuurlijk fijn. Tot morgen....

• 10 September 2015 - 20:54

Irma:

Goed te horen dat jullie je zo vermaken. Klinkt heerlijk: een combi van in- en ontspanning :)
    Genieten dus!
    Hier gelukkig ook een dagje met veel zon. Wel de hele dag vergaderd dus helaas weinig van de zon mee gekregen haha. Groetjes!