Dag 15 Panama city Beach - Kissimmee/Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Hans Korff - WaarBenJij.nu Dag 15 Panama city Beach - Kissimmee/Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Hans Korff - WaarBenJij.nu

Dag 15 Panama city Beach - Kissimmee/Orlando

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

20 Juni 2016 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vandaag stond de laatste rit richting kissimmee op het programma. Hier hebben we de komende week een luxe bungalow gehuurd. Vanuit daar kunnen we naar Orlando om van alles te doen. Ook de outlets zijn daar en kunne we dus kijken of we nog wat moois kunnen kopen.
Het was een rit van zes uur dus we waren vroeg uit de veren. Na het ontbijt vertrokken we richting kissimmee. Onderweg kwamen we eindelijk de dunkte donuts tegen waar we al een tijd op aten te wachten. Na de koffie en de donuts kwamen we omstreeks 16.00 uur bij onze bungalow aan. En wat voor een bungalow. Er ontbreekt werkelijk helemaal niets aan. Vier slaapkamer, twee badkamers, een schitterend ingerichte keuken. Een riante huiskamer compleet ingericht en als klap op de vuurpijl een heerlijk buitenzwembad. Hier zit wel een constructie omheen om dat het huis aan een meer lift waar krokodillen in voorkomen. We gaan het meemaken. Af en toe schijnen ze ook over het grasveld te lopen achter het huis.
Na de spullen uitgepakt te hebben was het tijd voor eten en boodschappen. We kozen voor de pizza en dat was geen verkeerde keus. Na heerlijk in een gezellige restaurant gegeten te hebben zochten we een supermarkt op.
Met een kar vol togen we weer naar onze bungalow waar we nog net op tijd waren voor de finalewedstrijd basketbal tussen Clevelend en de Golden States. Uiteindelijk won Cleveland en waren zij de nieuwe kampioen. Nog even heerlijk bij het zwembad gezeten en er was zelfs iemand die om 23.45 nog even het zwembad indook. Daarna heerlijk naar bed en op naar de volgende dag. Morgen lezen jullie weer meer.

• 21 Juni 2016 - 07:06

Cecile:

Klinkt nog steeds heerlijk Hans!! Geniet van deze prachtige plek!