Dag 16 Kissimmee/Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Hans Korff - WaarBenJij.nu Dag 16 Kissimmee/Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Hans Korff - WaarBenJij.nu

Dag 16 Kissimmee/Orlando

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

21 Juni 2016 | Verenigde Staten, Kissimmee

We zitten heerlijk met zijn vieren in onze luxe bungalow en dat bevalt prima. Vandaag mochten we even wat langer blijven liggen om daarna de dag te beginnen met een heerlijk, zelfgemaakt, ontbijt. Na twee weken hotelontbijt of Subway was dit ook wel weer lekker. Het zou een warme en zonnige dag worden en we besloten er een lekker luiertas van te maken. We hebben ons heerlijk vermaakt aan het zwembad en een ieder deed zijn eigen ding. Lezen, spelletje of facetimen met het thuisfront. Ondertussen de zo'n lekker laten branden op ons, nu redelijk gebruinde, huid. Om 16.00 uur was het tijd om ons op te frisser en om te kleden. We gingen op zoek naar kaartjes voor de Universal Studio's en Seaworld. Twee attractieparken waar we de komende dagen naartoe willen gaan. Ook hebben we nog vrijkaartjes voor cape canaveral. We gaan het dus nog druk krijgen. Martin wilde graag vitaminepillen scoren en had op internet een adres gevonden in kissimmee. TomTom ingesteld en op weg. Na een geslaagde koop gingen we richting de International Drive. Dit is de we waar alle attractieparken en de outlets aan gevestigd zijn. Tevens heel veel restaurants, hotels en waterparken. Een leuke weg om te rijden en veel te zien. Uiteindelijk kwamen we bij een grote outlet uit. Na een parkeerplek gevonden te hebben en gekeken te hebben in welk vak, de parkeerplaats is gigantisch, storten wij ons op de vele winkels in de outlet. Nike, Adidas, Ralph Lauren, Uggs en vele anderen. We hebben ze allemaal gehad en natuurlijk is er het een en ander gekocht. Tussendoor heerlijk een Chinese maaltijd gegeten en om 22.00 uur was het toch echt weer tijd om richting bungalow te gaan. Iedereen dacht dat kennelijk want het was verschrikkelijk druk met veel files. Na nog wat bier gehaald te hebben waren we om 23.00 uur weer thuis. Nog even heerlijk aan het zwembad gezeten en nagepraat en het programma van morgen doorgenomen. We hadden nog geen kaartjes en we besloten deze morgenvroeg bij een lokaal ticketbureau te gaan kopen. Morgen staat Seaworld op het programma en hoe dat is lezen jullie morgen weer.