Dag 13 New Orleans a Panama City Beach - Reisverslag uit Panama City Beach, Verenigde Staten van Hans Korff - WaarBenJij.nu Dag 13 New Orleans a Panama City Beach - Reisverslag uit Panama City Beach, Verenigde Staten van Hans Korff - WaarBenJij.nu

Dag 13 New Orleans a Panama City Beach

18 Juni 2016 | Verenigde Staten, Panama City Beach

Vandaag stond er een lange rit op het programma naar Panama City Beach. Hier zullen we twee nachten verblijven. We kozen er voor om het grootste gedeelte binnendoor te rijden om te kunnen genieten van de mooie kuststrook van Florida. Florida grenst daar aan de golf van Mexico en daar ligt ook Panama Beach aan. Mooie witte zandstranden waren het decor en heel veel luxe appartementen en hotels. De rit werd iets langer vanwege de enorme drukte en uiteindelijk hebben we er 9 uur over gedaan om ons nieuwe stulpje te bereiken. Aangekomen in Panama Beach liet TomTom ons voor het eerst even in de steek. Hij kende het huisnummer niet en bracht ons naar een heel verkeerd gedeelte. Via een andere instelling op TomTom hebben we toch uiteindelijk ons hotel gevonden. Daar wachtte ons een domper omdat we de laatste twee kamers kregen welke beiden rookkamers waren. Klagen bij de receptie maakte niet veel uit. Alle kamers waren bezet en voor klachten moesten we met onze touroperator contact opnemen. Dit ging hem dus niet worden en uiteindelijk hebben we toch maar onze huidige kamers geaccepteerd. Na de koffers uit de auto gehaald te hebben zijn we op advies naar een heerlijk visrestaurant tegenover ons hotel gegaan. Inderdaad was het een geweldig restaurant waren we alle vier heerlijke vis hebben gegeten. Van kreeft, krab tot en met oesters. Alles heeft de revue gepasseerd.
We zaten heerlijk buiten te eten toen het noodweer opeens los barste. Met behulp van de obers snel alles naar binnen waar we de maaltijd konden voortzetten.
Morgen is de planning naar het strand voor een relaxdag. Wel even het weer afwachten maar dat gaan jullie allemaal weer lezen.

• 19 Juni 2016 - 11:36

Bart :

Deze rit maakten wij twee keer. Het is daar erg mooi en dat ontdekken die Amerikanen ook. Hotels schieten uit de grond en het wordt alsmaar drukker. Groetjes en een veilige reis verder.